نحوه پاک کردن خون مخفی در ادرار برای بیماران کلیوی
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

نحوه پاک کردن خون مخفی در ادرار برای بیماران کلیوی

بیماری مزمن کلیه، از بین بردن خون مخفی در ادرار، طب چینی TreatmentHow از بین بردن خون مخفی در ادرار برای بیماران کلیوی؟ خون مخفی سلول های قرمز ترک خورده در ادرار است. این نیز یک نوع از مورد صدمه به کلیه ها در برخی از درجه واکنش نشان می دهند. دو دلیل برای سلول های قرمز وجود دارد کرک.

علل فیزیولوژیک: به استثناء چرخه قاعدگی زنان، ورزش شدید و مصرف آب بسیار ممکن است به خون مخفی در ادرار شود، اما آن را در یک زمان کوتاه ناپدید می شوند، به بدن ما آسیب نمی رساند.

علل پاتولوژیک: شایع ترین دلیل عفونت است، مانند عفونت ادراری و عفونت کلیه، دلیل شایع دوم خون مخفی سنگ است، آن است که آیا سنگ کلیه است و یا حساب دیفرانسیل و انتگرال حالب است و یا سنگ مثانه است. دلیل سوم تومور، یک بیماری خطر است که است.

انواع بسیاری از بیماری های کلیوی به خون مخفی، که شامل بیماری حاد گلومرولی، نفریت مزمن گلومرولی، نفروپاتی IgA و غیره باعث می شود وجود دارد. به خصوص برای نفریت مزمن، خون مخفی متناوب در مراحل اولیه است، که آسان به غفلت برای هیچ علائم دیگر. به همین دلیل است نفریت مزمن همچنین به عنوان "قاتلان نامرئی" نامیده می شود

چگونه برای درمان خون مخفی با طب چینی در درمانگاه؟
خون مخفی یک مشکل برای بسیاری از بیماران مبتلا به بیماری کلیوی است، برای پروتئین آسان برای کنترل است. با درمان پروتئینوری، ما نیز از سلول های درمان خون مخفی.

با توجه به بیماری های دهان دشوار است برای رسیدن به در کلیه و اثرات، بنابراین ما ایجاد برخی از روش های درمانی جدید مانند DU-فتیلهگذاری، DU-بخار پز، Osmotherapy به میکرو چینی پزشکی، حمام درمانی، و غیره، داروهای اثرات آسان تر برای رسیدن در کلیه از طریق نوع از گزینه های درمان است. این دارو می تواند شرایط ایسکمیک سلول های بهبود و متوقف کردن روند زوال سلول ها و حفظ عملکرد کلیه ها به طور موثر، بر اساس این ایده، ما می توانیم خون مخفی به طور موثر از بین بردن.

اگر شما می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد طب چینی از بین بردن خون مخفی، لطفا با ما یک پیام را ترک و یا برای ما ایمیل ارسال کنید. ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.

huaxiainstitute@hotmail.com

وایبر / واتساپ +86 18831112890





:: بازدید از این مطلب : 93
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 مهر 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: